دانشجویان پزشکی شهید بهشتی

دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

سلام دوستان

به بخش روانپزشکی بیمارستان امام حسین(ع)خوش آمدید!!

طول دوره:1ماه

پاتولوژی:نداره!

فارماکولوژِی:2جلسه 2ساعته با دکتر ضیایی که مبحث sedative-hypnotics در جلسه اول و و مباحث anti depressants و anti psychotics و mood stabilisers در جلسه دوم.امتحان هم مثل همیشه تشریحی.اگه مباحث کلاس خوب خونده بشه میشه سوالا رو راحت جواب داد

رادیولوژی:نداره!

پرسپتور:سرکار خانم دکتر مهدوی که روز اول تشریف میارن و توضیح  کامل در مورد بخش میدن در حدی که نیازی نیست من دیگه چیزی بنویسم ! اما!

می نویسم!

مثلا گروهتون 12 نفره است به 6تا گروه 2نفره به دلخواه خودتون تقسیم میشید.و هر گروه یا به قید قرعه یا هر جور دوست دارین میره تو سرویس یه اتند که اون اتند حدودا 2تا رزیدنت و یه اینترن هم داره که همیشه 6تایی به هم همه ویزیت ها و درمانگاه هارو شرکت می کنید.

این شیوه تقسیم بندی واقعا مفیده و اساتید و رزیدنت ها رو ناخواسته هم شده وادار به تعامل با استاژرا میکنه.تا حدی که اتندتون می پرسن پس استاژرای ما کجان؟و رزیدنتتون میگه بازم رفتن تماس!

اسامی اتندینگ محترم گروه بندی ها:دکتران:سمنانی-صمیمی-شمس-ظهیرالدین-صدر-آذر

هر گروه هم باید 2بار بره اورژانس هروقت دوست داشت هرقدر دلش خواست می تونه بمونه

به 3گروه 4نفره هم تقسیم می شوید که هر گروه 1بار هم باید در درمانگاه اطفال حضور داشته باشد

درمانگاه:مجبورید! در تمامی در درمانگاه های اتند خودتون حضور داشته باشید دوست داشته باشید و بی کار باشید می تونید به درمانگاه های سایر اتندینگ هم یه سر بزنید شاید یه چیزی بشه یاد گرفت!

کل بخش:بخش بسیار جالب و خوبی است (به استثنای حضور غیاب جدی که سر وقتش توضیح می دم) پر از کیس های جالب و جدید که به عمرتون لنگشو ندیدین.. بخش خوبیه!

اساتیدخوب:(ازلحاظ تدریس)دکتران: بدیع زادگان-ظهیرالدین-سمنانی-رازجویان

امتحان کتبی:حدود 10تا سوال تستی که تشریحیه..سعی میشه از مطالب تدریس شده باشه..از اونجا که زیاد امتحان بخش تشریحی نداشتیم باید خوب خوند  اما حجم مطالب واقعا کمه

قسمت جدید وبلاگ:

نمونه سوالای خودمون که یادمه:

توضیح اصطلاحات زیر و در چه بیماری ای شایع هستند:اکولالیا-آکاتژیا-lossing of association--نام بردنMSE--درمان دلیریوم-توضیح bipolar2-کرایتریای اسکیزوفرنی

بازم یادمه ولی نمیگم !!!

امتحان شفاهی:نداریم!  اما مجموع نمره حضور غیاب شرح حال و نمره ایه که اتندتون بهتون میده

وسایل کمک آموزشی:چیزی یادم نمیاد!همون ویزیت و اینا که میرید خوش میگذره!

تفریحات بخش:بعضی روزا که حوصله دارید و وقت دارید می تونید برید اورژانس ترامای بیمارستان که سوچور تمرین کنید.کلی سوچور دارن که دستتونو می بوسه!

 

و اما حضور غیاب:به هر نفر یه برگ پشت رو میدن که بعد هر جلسه اعم از درمانگاه،ویزیت،کلاس درس،اورژانس،..باید از رزیدنت یا اتند مهر و امضا بگیرین.حضور غیاب مورنینگم میدن دست یه رزیدنت سخت گیر که اگه 5دقیقه دیر بیاین غیبت می خورین.

یه چیزی هم هست تحت عنوان کنفرانس بیمارستان ،تو ساختمون اصلی-نزدیک بخش آموزش-انتهای سالن که همون جا تو یه لیست حضور غیاب اسم می نویسید

حرف های نگفته!:نماینده بخشو بهتره یه آدم زبل انتخاب کنید چون باید 4طبقه رو هر روز دنبال اساتید زیرو رو کنه

خود بخشم روز اول باید کلی بگردید تا پیدا کنید اون پشت مشتاهست!چسبیده به ساختمان چشم پزشکی.4طبقه است.زیر زمین اورژانسه.طبقه همکف که هیچی، اول درمونگاها، دوم روان مردان، سوم روان زنان، یا برعکس سوم اتاق اساتید، چهارم کلاس درس و کتابخونه فسقلی! 

راستی یه کتابخونه هم طبقه آخر ساختمان اصلی داره، اگه دوست داشتید یه جای بزرگ و باصفا درس بخونید جای خوبیه!

      

مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع)

آدرس : تهران - خیابان شهید آیت ا... مدنی - مرکز پزشکی آموزشی درمانی امام حسین(ع)

تماس : 77558081-021

http://www.ehmc.ir

 

 

موفق باشید

 


نظرات شما عزیزان:

سلیمانی
ساعت10:32---12 بهمن 1391
با سلام سوالی داشتم آیا روانشناسان شاغل در بخش های روانپزشکی بیمارستان از 1 ماه مرخصی اضافه مربوط به کار در محیطهای غیر متعارف(روانپزشکی) استفاده می کنند یا خیر؟
پاسخ: نمی دونم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:بیمارستان امام حسین(ع),بخش روانپزشکی, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس